Sayfalar

Leylak Kokusu

Canlı çiçekleri, hele de bulunduğu ortama mis gibi koku yayan çiçekleri çok seviyorum. Fotoğraftaki leylekları
sabah alışverişten dönerken bizim sitenin bahçesinden topladım tabi yöneticimiz o sırada muhtemelen uykudaydı :) Şuan odam mis gibi leylak kokusu ile doldu, çok mutluyum :))

Market dönüşü dayanamadım pastahaneye de bir göz atayım dedim, hiç insan alacak bir şeyi olmadığı halde neler varmış diye bakmak için pastahane gezer mi? Laf olsun işte, bilinç altımdaki bastırılmış obezlik dürtmüş olmalı beni :)

Eve gelir gelmez ilk önce çiçekleri vazo niyetine bardağa yerleştirdim sonra da kandil simitlerimi alıp cumartesi keyfi açılışını yaptım. Ohh ev tertemiz üstelik ortamda leylak kokusu... Kahvem ve dergim de önümde... İçimden bir ses bu hafta sonu çok güzel geçecek diyor...

Herkese mutlu ve huzurlu bir cumartesi dilerim... (Bahar)

2 yorum:

  1. Missler gibi kokusu geldi sanki burnuma..:))
    En sevdiğim çiçektir..
    Sevgiler canım...
    Takibindeyim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler ederim, ben de sizi takipteyim...

    YanıtlaSil