Sayfalar

Annemin Bahçesi


Anneler Günü için İzmir'de ailemin yanındaydım. Ailemi ziyaret ettim, bol bol hasret giderdik, gezdim, dinlendim ayrıca anne yemeklerinden de 3 kilo alarak geri döndüm... Yaz yaklaşırken kerkes kilo verir ben alıyorum ne olacak benim bu halim :((

Annemin minik bahçesinde özenle ve sevgiyle yetiştirdiği çiçeklerini sizlerle paylaşmak için fotoğrafladım. Annemin çiçekleri ve bahçesi çok kıymetlidir, bir tanesini bile solmadan kurumadan
kesmez. Gerçi ben zambakları gözüme kestirmiştim, 50 cmlik boylarıyla vazoda harika olacaklarına emindim :)) Fakat cesaret edemedim, fotoğraflamakla yetindim...

Bu gün Muhteşem Cuma... İki günlük bir tatil bizleri bekliyor. Herkese sağlıklı, mutlu ve huzurlu hafta sonları diliyorum...

Fotoğraflar: Bizim Evin Hanımı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder