Sayfalar

Beyaz Büyü


17 yıllık üniversite ve hemen ardından başlayan yoğun iş yaşamında biraz durup nefes almaya karar verdim ve yaklaşık bir ay önce ücretsiz izne ayrıldım. Bu zamanı kendime ve evime ayırmayı düşünüyordum. Meğer böyle bir molaya ne kadar da ihtiyaç varmış... Hem benim hem evimin ve ailemin...

Bu sabah radikal bir kararla kalktım yataktan ve gittim bir boyacıya... Beyaz renk mobilya boyası ve rulo fırça... :)) Evdeki kasvetli mobilyalarıma beyazın yenilik katacağını düşündüm böylece eskimiş olan eşyalarıma ikinci bir şans da vermiş olacağım... Umarım alnımın akıyla bu işten çıkabilirim, korkmuyorum desem yalan olur çünkü hiç boyacılık deneyimim olmamıştı. En kötüsü eskiyen eşyaları yenilemek için bahane olacak diye düşünüp cesaret kazanmaya çalışıyorum.

 Bu arada beni yoldan çıkaran beyazın büyülü resimlerinden bir kaç örnek....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder